امزش ساخت جی میل
کدهای وب.عـکس های زیبا.دانلود نرم افزار.کلیپ
عـکس, ابدیت افلاین, کلیپ, اس ام اس,دانلود,اندروید,جاوا,

 

First name :

نام كوچك خود را وارد نمائيد.

Last name : نام خانوادگي خود را وارد نمائيد.

Desired login name : نام مورد علاقه تان براي ساخت ايميل در سرويس Gmail در اين قسمت بنويسيد و سپس دكمه chek availability را كليك كنيد. اگر نام مورد نظر گرفته شده باشد با حروف قرمز به شما پيغام اخطار مي دهد و در صورتي كه آزاد باشد با حروف آبي رنگ به شما اعلام مي كند كه آزاد است.

Choose a password : در اين قسمت لازم است تا يك كلمه عبور (حداقل 8 كاراكتري) كه مي تواند از عدد و حرف تشكيل شده باشد انتخاب كنيد.
(اگر كلمه عبور انتخابي شما كمتر از 8 كاراكتر باشد پيغام Too short داده مي شود. اگر كلمه عبور انتخابي شما بسيار ساده باشد و به راحتي قابل تشخيص و هك شدن، پيغام Weak با رنگ قرمز به شما نمايش داده مي شود و اجازه انتخاب اين پسورد را نيز به شما نخواهد داد. اگر كلمه عبور شما از مطلوبيت نسبي برخوردار بوده پيغام Good به رنگ آبي و اگر كلمه عبور شما بسيار مناسب باشد پيغام Strong با رنگ سبز نمايش داده خواهد شد. در هر حال پسورد انتخابي شما بايد يكي از دو گزينه آخر باشد)

Re-enter password : كلمه عبور انتخابي خود را مجددا وارد نمائيد.

Remember me on this computer : اگر از يك رايانه شخصي استفاده مي كنيد كه ديگران دسترسي به آن ندارند و نمي خواهيد هر بار كلمه عبور خود را وارد نمائيد، اين گزينه را علامت بزنيد.

Enable Web History : تيك زدن اين گزينه سبب ذخيره جستجوهاي شما در گوگل و نتايج آن مي شود و گوگل براي جستجوهاي بعدي (بر اساس آنچه پيش از اين يافته ايد) به شما كمك خواهد كرد.

Security Question : سوال امنيتي، از ميان 4 سوال پيشنهادي گوگل يكي را انتخاب كنيد (يا گزينه پنجم را انتخاب كرده و سوالي طرح نمائيد). اين سوال هنگامي كه پسورد خود را فراموش مي كنيد از شما پرسيده مي شود.

Answer : پاسخ شما به سوال امنيتي است، كه بايد آن را به خاطر بسپاريد. سعي كنيد سوال و پاسخ شما بسيار واضح و قابل حدس نباشد.

Secondary Email : در صورت تمايل ايميل ديگر خود را در اين قسمت وارد نمائيد تا هنگامي كه مشكلي براي شما پيش مي آيد يا پسورد خود را فراموش مي كنيد از آن ياري بجوئيد.(مي توانيد اين گزينه را خالي بگذاريد)

Location : كشور مورد اقامت شما، كه براي كاربران اينترنتي كه در ايران به سر مي برند اين گزينه معمولا به صورت پيش فرض روي ايران تنظيم شده است و نيازي به تغيير آن نمي باشد.

Word Verification : حروف به هم ريخته اي كه با رنگ قرمز براي شما نمايش داده شده است عينا در كادر زيرين آن وارد نمائيد. اين كار براي جلوگيري از هجوم ربات هايي است كه سعي در ساخت چندين اكانت پشت سر هم دارند. در واقع به واسطه اين گزينه جي ميل متوجه مي شود كه يك انسان قصد ثبت نام دارد نه يك سيستم از پيش برنامه ريزي شده.

دكمه

I accept. Create my account :

پس از اتمام تكميل فرم بر روي اين دكمه كليك كنيد تا عمليات ثبت نام شما به پايان برسد. در صورتي كه در عمليات ثبت نام شما نقصي وجود داشته باشد، صفحه ثبت نام به همراه نقائص فرم شما كه با توضيح قرمز رنگ مشخص شده اند دوباره نمايان مي شود و اگر مشكلي نداشته باشد صفحه ديگري براي شما ظاهر مي شود كه لازم است روي لينك

I'm ready - show me my account

كليك كنيد. در اين مرحله شما وارد محيط كاربري Gmail خود خواهيد شد


نظرات شما عزیزان:

معصومه خیری
ساعت11:24---23 دی 1391
سلام چه کار میکنی.

amir
ساعت0:41---7 فروردين 1391
سلام من تورو لینک کردم اگه میشه توام منو لینک کن مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط تردست